اطلاعیۀ تکمیلی دربارۀ شیوۀ اطلاع دانشجویان از امتحانات پایان ترم

به نام خدا

اطلاعیۀ تکمیلی دربارۀ شیوۀ اطلاع دانشجویان از امتحانات پایان ترم

بر اساس دستورالعمل سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور دربارۀ شیوه آزمون (ارزشیابی) پایان نیم‌سال دوم 99-1398،

تعیین نوع و شیوۀ آزمون(ارزشیابیِ) دانشجویان در نیمسال جاری در اختیار اساتید و به یکی از شیوه‌های زیر می باشد:

الف) برگزاری آزمون غیرحضوری بر بستر سامانه‌های الکترونیک همچون «اپلیکیشن پیام من»، «سامانه کلاس‌های مجازی VC» ، شبکه‌های اجتماعی و یا سایر سامانه‌های اینترنتی

ب) روش‌های جایگزین مانند ارائه تکالیف و پروژه‌های تحقیقی

با مراجعه به لینک  ypnu.ir/azmoon/info.php و  درج شماره دانشجویی، اطلاعات مربوط به شیوۀ آزمون (ارزشیابی) دروس خود را مشاهده فرمایید. 

تذکرات:

*اگر شیوۀ آزمون (ارزشیابی) یک درس، مطابق بند «الف» باشد، تاریخ و ساعت امتحان مطابق با اطلاعات موجود در سامانه گلستان (گزارش 428) است که در لینک بالا نیز آمده است؛

 مگر این که استاد درس، تاریخ و ساعت دیگری را برای انجام آزمون (ارزشیابی) مشخص کرده و همزمان و یا از طریق کلاسهای درسی، شبکه های اجتماعی و یا سایر طُرق ارتباطی به اطلاع دانشجویان رسانده باشد (در این صورت، تاریخ و ساعت موجود در سامانه گلستان که در لینک بالا و گزارش 428 ذکر شده است مُلغی می باشد).

*اگر شیوه آزمون (ارزشیابی) یک درس مطابق بند «ب» باشد، تاریخ و ساعت آزمون (ارزشیابی) لزوماً مطابق با اطلاعات موجود در سامانه گلستان و اطلاعات مندرج در جدول دریافتی از لینک  بالا نیست. در این دروس، دانشجویان باید از طریق راه‌های ارتباط با استاد، که در لینک بالا آمده و یا طی ایام برگزاری کلاسها و یا از طریق عضویت در گروه های درسی در شبکه های اجتماعی، از شیوه ارزشیابیِ مدّ نظر استاد خود برای ارزشیابی پایان ترم مطلع شده و طبق نظر استاد، تکلیف مقرر را در مهلت تعیین‌شده، انجام و برای استاد ارسال کنند. دانشجویانِ این دسته از دروس و اساتید، الزاماً نیاز به شرکت در جلسۀ آزمون خاصی در روز و ساعت مطابق برنامۀ امتحانات که در گزارش 428 و لینک بالا آمده است ندارند در عینِ حال لازم است با استاد درس خود هماهنگ باشند.

* با توجه دستورالعمل امتحانات در نیم‌سال دوم 99-1398، آخرین مهلت ثبت نمرات پایانیِ دروس توسط اساتید در سامانه گلستان 21/4/1399 است. لذا به دانشجویان توصیه می شود تا قبل از تاریخ مذکور، موضوع ارزشیابی نهایی در این نیمسال را با اساتید نهایی کرده و امکان ثبت نمرات توسط اساتید را فراهم آورند. 

* عدم پرداخت شهریه، مانع از شرکت دانشجو در آزمون یا ارزشیابیِ پایان ترم نیست اما بر اساس تصمیم سازمان مرکزی دانشگاه، ثبت نمرات، منوط به پرداخت شهریه توسط دانشجو می باشد لذا به دانشجویان توصیه می شود همزمان با امتحانات، نسبت به پرداخت شهریه تحصیلی اقدام نمایند.

*دانشجویانی که دو درس از دروس خود را در یک روز و یک ساعت، در اپلیکیشن پیام من یا شیوه های دیگر الکترونیک همزمان امتحان دارند یا باید خود با یکی از اساتید جهت تغییر زمان یا شیوۀ امتحان برای خود هماهنگ نمایند یا در روزهای قبل از امتحانات مذکور، مراتب را به صورت تلفنی یا حضوری به آموزش مرکز اطلاع تا با یکی از اساتید هماهنگ شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر